Likvidácia poistnej udalosti trvá príliš dlho

V zmysle zákona má poisťovňa začať prešetrovať vaše nároky bez zbytočného odkladu. Poisťovne si však myslia, že lehotu nemajú, prípadne, že majú 3 mesiace na ukončenie likvidácie a ďalších 15 dní na vyplatenie plnenia. Lehotou však je zákonné ustanovenie „bez zbytočného odkladu“, čo si vykladajú po svojom.

Preveríme stav

Našimi osvedčenými metódami a postupmi preveríme, či likvidácia poistnej udalosti je oprávnená v takej dlhej dobe. Preveríme, v čom poisťovňa zanedbala svoje povinnosti a čím porušila vaše práva, ktoré vám ako poškodenej osobe vyplývajú zo zákona platnými v SR, ale aj nariadeniami Európskej únie, ktoré upravujú lehoty poisťovne, povinnosti poisťovne a práva vás, ako poškodenej osoby.

Ak vyhodnotíme, že šetrenie poistnej udalosti trvá neprimerane dlho vzhľadom na okolnosti vášho prípadu, donútime poisťovňu k okamžitému ukončeniu poistnej udalosti, podáme podnet na Národnú banku Slovenska, prípadne uplatníme vaše práva z garančného fondu, z ktorého máte právo na odškodnenie, ak poisťovňa nekoná.

Vybavte všetko z domu

Našim cieľom je, aby ste nemuseli nikam chodiť a aby riešenie poistnej udalosti cez nás bolo pre vás prínosom bez zbytočnej byrokracie a podmienok. Dokumenty doručíte online z pohodlia domova (napr. email). Všetky dokumenty u nás podpisujete elektronicky na počítači, tablete alebo priamo vo svojom mobile.

Rýchlosť ukončenia máte aj vy vo svojich rukách...

Aj vy sami môžete prispieť k tomu, aby likvidácia poistnej udalosti prebehla rýchlejšie a to využitím napríklad našich náhradných vozidiel, uskladnenia vozidla na našich parkoviskách, prípadne opravu vozidla v našich servisoch.

Využitím týchto služieb nie len urýchlite ukončenie likvidácie poistnej udalosti, nakoľko poisťovňa bude chcieť, aby ste naše služby využívali čo najkratšie (nakoľko ich musí poisťovňa zaplatiť), ale ešte si aj spríjemníte čakanie na ukončenie šetrenia poistnej udalosti teda aj vyplatenia poistného plnenia.

Okrem toho preberieme na seba celú agendu a náklady na tieto služby si riešime s poisťovňou sami na vlastnú zodpovednosť a na vlastné riziko. Nie len, že si spríjemníte čakanie na ukončenie likvidácie poistnej udalosti, ale ešte aj prispejete k riešeniu vášho problému s dlhotrvajúcim (ne)ukončením škody v poisťovni.

Ešte stále váhate?

Ľudia ako vy sa na nás obracajú každým dňom s rôznymi situáciami. Neexistuje situácia s ktorou by sme si nevedeli poradiť, prípadne ktorú by sme nevedeli promptne vyriešiť. Jeden náš klient napísal

„AIDER je postrachom poisťovní. Majú výborne znalosti zákonov, skúsenosti s vymáhaním poistného plnenia aj s prozákazníckym prístupom. Za mňa maximálna spokojnosť, pomohli mne aj známym. Pri najbližšej škodovej udalosti ich určite znovu oslovím – oplatí sa.

Pozrite si reakcie aj našich ostatných klientov:

Čo vás bude stáť naša pomoc?

Naša odmena sa odvíja od konkrétneho problému, ktorý s poisťovňou máte. Častokrát ťažká situácia pre vás, ja ľahkou situáciou pre nás. Preto aj naša odmena za zdanlivo neriešiteľný prípad vo vašich očiach, nemusí byť pre vás finančne náročnou záležitosťou, nakoľko my váš problém zvládneme s „prstom na klávesnici“ za pár minút.

Ako prebieha spolupráca?

Zavolajte nám, spoločne si prejdeme váš prípad (konzultáciu máte samozrejme bezplatne), povieme vám, aké dokumenty potrebujeme od vás doručiť, váš prípad bezplatne posúdime a navrhneme vám riešenie a cenovú ponuku. U nás platí zásada, že bez vopred odsúhlasenej cenovej ponuky neplatíte nič a nemáme žiadne skryté poplatky, takže môžete byť bez obáv. Transparentnosť našich služieb a dobrý pocit zo spolupráce, je základný kameň v našej spoločnosti, ktorý nám dlhodobo zaručuje pozitívne recenzie.

Kontaktujte nás

Dajte nám vedieť o vašom probléme s poisťovňou. Nás zaujíma váš prípad, vás zaujíma naše riešenie, však? Kontaktujte nás buď telefonicky alebo cez kontaktný formulár.

Kontaktujte nás

Telefonicky

Objednávky do servisu, konzultácie poistných udalostí, náhradné vozidlá, odťahy, parkovné vozidla alebo inú požiadavku vybavte s nami telefonicky. Sme vám s dispozícii každý pracovný deň medzi 9:00 hod. - 17:00 hod. na tel. čísle +421 948 87 87 17

prípadne nám zanechajte svoje číslo a budeme vás v priebehu dňa kontaktovať my.


Kontaktný formulár

Uprednostňujete písomnú formu? Vyplňte formulár a ešte v priebehu dnešného dňa dostanete od nás odpoveď.

Návrat hore