Neuhradila Vám poisťovňa náhradné vozidlo po nehode?

Mali ste požičané vozidlo z lokálnej požičovne a poisťovňa Vám preplatila iba časť nákladov za náhradné vozidlo? Vyhovára sa poisťovňa, že ste mali neprimerane dlho požičané vozidlo a že oprava nemohla trvať tak dlho? Ako poisťovňu donútiť k úhrade a získať takto krátené alebo zamietnuté poistné plnenie?

Konzultácia pri náhradnom vozidle

Totálna škoda na vozidleVyužite aj Vy konzultáciu svojej poistnej udalosti, pri ktorej Vám poisťovňa krátila alebo zamietla preplatiť náklady na náhradné vozidlo. Či už ste mali náhradné vozidlo požičané z dôvodu:

  • totálnej škody na vozidle a poisťovňa Vám uhradila zapožičanie iba do doby, kedy Vám oznámila, že sa jedná o totálnu škodu,
  • opravy v servise po nehode a poisťovňa krátila plnenie, pretože údajne podľa výrobcu vozidla na takýto rozsah opravy postačuje kratšia doba opravy,
  • akéhokoľvek iného dôvodu (kreativita poisťovne nemá hraníc),

získajte aj Vy overený návod, ako poisťovňu donútiť k úhrade poistného plnenia. Krok za krokom Vám vysvetlím čo je potrebné urobiť, aby Vám poisťovňa krátené plnenie vyplatila a nezáleží, či si nároky za náhradné vozidlo uplatňujete z PZP vinníka alebo zo svojho havarijného poistenia.

Problematike výplat poistných plnení a vymáhaniu poistného plnenia z poisťovní sa venujem už 7 rokov a vymohol som pre svojich klientov už nie jedno krátené plnenie za náhradné vozidlo.

Informácie, ktoré na internete nenájdete

Pravdepodobne ste už skúšali informácie googliť, veľa je toho na internete popísaného, no všade sa informácie opakujú a nikde neviete získať odpovede na tie otázky ohľadom náhradného vozidla, ktoré Vás zaujímajú, prípadne neviete nájsť presný a overený postup, ako na to?

Vaše otázky, moje odpovede

Konzultujte svoju poistnú udalosť, pri ktorej Vám poisťovňa krátila alebo zamietla preplatiť náklady na náhradné vozidlo. Iba skúsenosti z praxe majú skutočnú hodnotu a vedia Vám priniesť doplatok poistného plnenia, ktoré bude predstavovať účelne vynaložené náklady na náhradné vozidlo.

Získajte praxou overené informácie, rady a tipy ako donútiť poisťovňu k úhrade. Hodiny hľadania, ktoré by ste museli investovať do vyhľadávania informácii na internete, využite radšej so svojou rodinou. O kvalite vyhľadaných informácii kdekade popísaných na internete už ani nehovorím (častokrát sú viac na škodu ako na úžitok)…

Konzultáciu využil aj:

Referencie AIDER Slovensko muz vymáhanie poistného plneniaMartin Kysucký

Dobrý deň. Spoločnosť AIDER Slovensko som kontaktoval potom, čo mi poisťovňa takmer dva roky neoprávnene odmietala vyplatiť poistné plnenie. Poisťovni bola zaslaná predžalobná výzva (výzva na úhradu poistného plnenia) a ďalšie dokumenty, ktoré som odkonzultoval s p. Repčokom. Poistné plnenie mi bolo následne vyplatené a to bez toho, aby bol môj prípad prejednávaný na súde. Oceňujem dobrú komunikáciu, férovosť, ústretovosť a samozrejme skúsenosti, ktoré boli kľúčové pre vyriešenie môjho prípadu. Ak by život priniesol opäť problém s vyplácaním poistného plnenia, určite by som spoločnosť AIDER Slovensko kontaktoval znova.

  • CENA ZA KONZULTÁCIU

  • 9,99 €

    Jednorázovo

    Neobmedzená dĺžka a počet konzultácii ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Neobmedzené dĺžky hovorov

  • Neobmedzený počet volaní ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Informácie, ktoré na internete nenájdete

  • 7 ročné skúsenosti

  • Garancia vrátenia peňazí

Objednať a konzultovať

Rýchle otázky

  • Kedy najskôr môžem konzultáciu využiť?

    Po vytvorení a odoslaní objednávky ma môžete kontaktovať na tel. čísle, ktoré Vám bude zaslané do e-mailu. Ak ste platbu vykonali online nie je potrebné preukazovať úhradu. Ak ste platbu vykonali bankovým prevodom, prosím o zaslanie potvrdenia o úhrade na info@aider.sk. Po prijatí e-mailu s potvrdením, Vás budem kontaktovať.

  • Ako môžem zaplatiť?

    Na výber máte 3 možnosti:

    • bankovým prevodom
    • PayPal
    • Online platba kartou
  • Čo znamená neobmedzená konzultácia 1 poistnej udalosti?

    Na základe skúsenosti viem, že likvidácia poistnej udalosti má rôzne fázy a v každej fáze likvidácie, sa Vám môžu naskytnúť otázky, ktoré by ste potrebovali mať zodpovedané. Preto sa platba za konzultáciu vzťahuje na celú poistnú udalosť a to až do jej úplného skončenia. Úplným skončením sa rozumie skončenie likvidácie s vyplatením poistného plnenia, s ktorým budete spokojný.

  • Ak nebudem spokojný, môžem požiadať o vrátenie peňazí?

    V prípade, ak nebudete spokojný s informáciami, ktoré Vám poskytnem, prípadne nebudú pre Vás prínosom, stačí mi napísať e-mail, že uvedená konzultácia nemala pre Vás žiadny prínos a peniaze Vám vrátim v plnej výške. Nezáleží či budeme spolu komunikovať jedenkrát, dvakrát, trikrát … Kedykoľvek požiadate, peniaze budú vrátené.

    Jedinou podmienkou je uviesť, čo Vám nevyhovovalo, aby som sa vedel zlepšiť.

  • V ktoré dni a v ktorých časoch môžem konzultovať svoju udalosť?

    Konzultovať svoju poistnú udalosť je najlepšie v pracovné dni medzi 9:00 – 17:00 hod. Vo výnimočných prípadoch, ak to skutočne situácia vyžaduje, je možné ma kontaktovať aj po tomto čase. Konzultáciu nie je nutné si dohadovať vopred na konkrétny čas.

    V prípade, ak budem zaneprázdnený, vždy kontaktujem zmeškaný hovor naspäť.

Bonus

V prípade, ak na základe telefonickej konzultácie dohodneme zastupovanie vo veci vymáhania poistného plnenia, sumu, ktorú ste mi uhradili za telefonickú konzultáciu, Vám automaticky odpočítam z odmeny za zastupovanie.

Moje garancie

Vďaka mojim 7 ročným skúsenostiam si dovolím tvrdiť, že žiadna Vaša otázka ma nezaskočí a nie len že nájdem odpoveď na Vašu otázku, ale nájdem aj riešenie na Váš problém, ktorý sa týka likvidácie poistnej udalosti.

Vďaka mojim skúsenostiam si dovolím dať garanciu vrátenia peňazí v prípade, ak by Vám konzultácia nepriniesla očakávaný výsledok. V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie so mnou neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí a peniaze Vám pošlem naspäť.

Aký je postup objednania?

  • Vytvorte objednávku s povinnosťou platby
  • Do mailu Vám zašlem telefónne číslo, na ktorom poskytujem konzultácie a môžete ma hneď aj kontaktovať.
  • Ak ste platbu vykonali online kartou alebo cez PayPal, nie je nutné zasielať potvrdenia. Ak ste platbu vykonali zadaním prevodu, prosím o zaslanie potvrdenia na info@aider.sk a môžete ma kontaktovať, prípadne po prijatí Vašej platby, Vás budem kontaktovať automaticky aj na Vami uvedené tel. číslo.