SLUŽBY PRI TOTÁLNEJ ŠKODE
-
PREČO KONZULTOVAŤ POISTNÚ UDALOSŤ S NAMI?
-
9,99 € Jednorázovo
Neobmedzená dĺžka a počet konzultácii ohľadom 1 poistnej udalosti
Neobmedzené dĺžky hovorov
Neobmedzený počet volaní ohľadom 1 poistnej udalosti
Informácie, ktoré na internete nenájdete
Skúsenosti od roku 2015
Garancia vrátenia peňazí
FAQ
-
Kedy najskôr môžem konzultáciu využiť?
Po vytvorení a odoslaní objednávky nás môžete kontaktovať na tel. čísle, ktoré vám odošleme do e-mailu. Ak ste platbu vykonali online, nie je potrebné preukazovať úhradu. Ak ste platbu vykonali bankovým prevodom, prosíme o zaslanie potvrdenia o úhrade na info@aider.sk. Po prijatí e-mailu s potvrdením, vás budeme kontaktovať.
-
Ako môžem zaplatiť?
Na výber máte 3 možnosti:
- Bankovým prevodom
- PayPal
- Online platba kartou
-
Čo znamená neobmedzená konzultácia 1 poistnej udalosti?
Na základe skúsenosti vieme, že likvidácia poistnej udalosti má rôzne fázy a v každej fáze likvidácie, sa vám môžu naskytnúť otázky, ktoré by ste potrebovali mať zodpovedané. Preto sa platba za konzultáciu vzťahuje na celú poistnú udalosť a to až do jej úplného skončenia. Úplným skončením sa rozumie skončenie likvidácie s vyplatením poistného plnenia, s ktorým budete spokojný.
-
Ak nebudem spokojný, môžem požiadať o vrátenie peňazí?
V prípade, ak nebudete spokojný s informáciami, ktoré vám poskytneme, prípadne nebudú pre vás prínosom, stačí nám napísať e-mail, že uvedená konzultácia nemala pre vás prínos a peniaze vám vrátime v plnej výške.
Jedinou podmienkou je uviesť, čo vám nevyhovovalo, aby sme sa vedeli vďaka naším klientom aj naďalej zlepšovať. -
V ktoré dni a v ktorých časoch môžem konzultovať svoju udalosť?
Konzultovať svoju poistnú udalosť je najlepšie v pracovné dni medzi 9:00 – 17:00 hod. Vo výnimočných prípadoch, ak to skutočne situácia vyžaduje, nás môžete kontaktovať aj po tomto čase. Konzultáciu si nemusíte dohadovať vopred na konkrétny čas.
V prípade, ak budeme zaneprázdnení, vždy kontaktujeme zmeškaný hovor od klienta naspäť.
Sociálne siete