O MNE

  • Ako vznikla myšlienka

    Môj príbeh zastupovania poškodených osôb sa začal písať ešte v roku 2015. Ani by mi nenapadlo, že práve dátum 21.01.2015 sa v mojom živote zapíše ako nová kapitola môjho pracovného života. Dňa 21.01.2015 totiž vnikla poistná udalosť na mojom vozidle.

    Bol som si na čerpačke niečo kúpiť, sadol som si do svojho auta a pani, ktorá parkovala predo mnou sa rozhodla cúvať, no neodhadla vzdialenosť a narazila do môjho auta a zlomila mi predný nárazník. Nič vážne sa nestalo, skôr iba estetické poškodenie.

    Uplatnil som si teda nárok na náhradu škody v PZP poisťovni, kde mala uzatvorenú poistku. Po pár dňoch mi prišlo na účet smiešnych 400 EUR (odškodnenie za výmenu nárazníka na AUDI A4). V autorizovanom servise mi škodu vyčíslili na necelých 1600 EUR s DPH.

    Vyhľadal som si rozhodnutia súdov a zaslal do poisťovne sťažnosť spolu s rozsudkami. Po pár týždňoch mi prišlo vyrozumenie, že mi doplácajú niekoľko stoviek eur (tuším, že poslali ďalších 400 EUR).

    Vtedy som sa zamyslel, že určite nie som jediný na Slovensku, na ktorého niečo takéto poisťovňa „skúša“ a ktorému poisťovňa zaplatila malé odškodnenie. Od tejto doby sa zaoberám problematikou výplat poistných plnení.

  • A tak to celé začalo

    Začal som vyhľadávať na fórach problémy, s ktorými sa ľudia stretávali pri riešení poistných udalostí a snažil som sa nájsť riešenia na tieto problémy. V ten istý rok už bola aj moja prvá webová stránka, na ktorej som vytvoril online poradňu. Tu som radil ľuďom, ako postupovať pri jednotlivých poistných udalostiach. Ak to poškodený nevedel vyriešiť sám, prevzal som zastupovanie.

    Keď sa s poisťovňou nedalo dohodnúť mimosúdne, išli sme do súdneho sporu. Každý nový prípad bol pre mňa výzvou, ktorá si vyžadovala veľa času odvahy a študovania. Nebolo to jednoduché obdobie, čo malo žiaľ dopad aj na môj súkromný život, no bolo to obdobie, vďaka ktorému dokážem teraz úspešne pomáhať ľuďom, ktorí boli pri poistných udalostiach poškodení.

  • Postupné rozširovanie služieb

    Postupne, ako som spory s poisťovňami vyhrával začal som pridávať do svojho portfólia ďalšie a ďalšie služby podľa toho, čo mojich klientov trápilo a s čím mali problém.

    Preto som rozšíril služby v roku:

    • 2019 o zabezpečovanie obhliadok poškodených vozidiel a obstarávanie znaleckých posudkov na vozidlá
    • 2020 o vytvorenie vlastnej online dražby havarovaných vozidiel po totálnych škodách, zazmluvnenie servisných stredísk po Slovensku, ktoré opravia vozidlo po havárii, zazmluvnenie sietí autoskiel. Na to došli pandemické opatrenia no paradoxne považujem rok 2020 za veľmi priaznivý.
    • 2021 som opäť rozšíril služby a to o požičiavanie náhradných vozidiel poškodeným osobám.
  • Záver

    Keď to po napísaní teraz po sebe čítam, znie to ľahko a jednoducho, no za každým tým spomínaným rokom sa skrýva necelých (necelých preto, lebo pár dní z roka som si doprial aj odpočinku) 365 dní tvrdej práce a spojenej s prekonávaním prekážok, ktoré mne a mojim klientom poisťovne hodili pod nohy. Ale iba vďaka pracovným a (a aj osobným pádom), dokážem teraz poskytovať to, čo málokto na Slovensku a dovolím si tvrdiť, že na veľmi vysokej úrovni.

    Z množstva z Vás sa stali nie len moji spokojní klienti, ale aj priatelia.

    S odstupom času si dovolím tvrdiť, že na prvý pohľad moja zlá skúsenosť s poisťovňou, sa obrátila na pozitívnu udalosť v mojom živote. Spravím všetko preto, aby to vo Vašom prípade bolo rovnako. 🙂

Juraj Repčok

konateľ spoločnosti

JA V MÉDIÁCH

Markíza – relácia Reflex 11/2016

Medializovaný prípad p. Igora, ktorému poisťovňa nevyplatila plnenie z havarijného poistenia iba preto, že nepoznal vinníka, ktorý mu škodu na jeho aute spôsobil.

Markíza – relácia Reflex 01/2018

Medializovaný prípad nášho klienta p. Ondreja, ktorému Union poisťovňa, a.s. vyplatila „drobné“ za totálne zničenú limuzínu.
Stanovisko poisťovne Vás zaskočí…

Markíza – relácia Reflex 12/2019

Prečo poisťovne odmietajú preplatiť škody na čelných sklách? Pomôže Vám NBS? Pozrite si reportáž odvysielanú na Markíze, kde sa vyjadrujem k tejto problematike.

Markíza – relácia Reflex 03/2019