Nora Augustínová

Dobrý deň, využila som bezplatnú poradňu spoločnosti AIDER SLOVENSKO ohľadom svojho problému s poisťovňou Kooperativa. Dňa 14.4.2018 sme mali dopravnú nehodu, kde my sme poškodený. Vinník nehody sa dopustil priestupku nesprávne otáčanie a cúvanie, otáčanie na neprehľadných alebo inak nebezpečných miestach. Škodu na mieste policajti vyčíslili na 8.000eur. Manžel išiel nahlásiť škodu do poisťovne vinníka čiže Kooperativy, kde hlásil na pobočke cez telefón škodovú udalosť už tu to bolo divné???A potom začal kolotoč udalostí. Poisťovňa nám prvý list zaslala o oznámení škodovej udalosti, kde poisťovňa posúdila škodu ako parciálnu. Z našej strany prišlo nadšenie, že auto sa ide opravovať- boli sme šťastní, pretože auto sme si kúpili a museli sme si vziať úver. Potom sme obdržali výzvu na zaplatenie opravy auta faktúrou. O 5 dní však všetko bolo inak a našu škodu uznali ako totálnu-neekonomickú. Jeden dokument Vám pošlú z Košíc, jeden z Bratislavy. Nedostali sme ani jeden dokument od spoločnosti Slovexperta, ktorá obhliadala auto a ako majú na stránke napísané citujem: Kontaktovanie klienta do 30 minút od nahlásenia škodovej udalosti na Centrálnom dispečingu škôd (počas pracovného dňa do 16:30 hod.). Obhliadka poškodeného majetku do 2 pracovných dní od nahlásenia škodovej udalosti na Centrálnom dispečingu škôd. Zdokumentovanie rozsahu poškodenia a posúdenie oprávnenosti nároku klienta. Vypracovanie zápisu o obhliadke – kópia je poskytnutá klientovi/ to sa však neudialo, až keď nám likvidátor volal bolo tlačivo dielov zaslané/.Keď sme sa pokúšali dovolať likvidátorovi, ktorý vraj nemá telefón, tak nám dávali čísla a nič, mail taktiež a naraz keď sme napísali odvolanie, škodovú udalosť uzavreli ako totálnu škodu nakoniec má likvidátor aj telefón???Ani servis Galimex nás neinformoval, no proste celé zle. Kde je spravodlivosť a ochrana spotrebiteľa???Aj to, že bez Vášho vedomia dajú auto na burzu zverejnia fotky a že služba pre koho – servis poisťovňu, ktoré možno z toho berú províziu. Dnes sme sa od likvidátora dozvedeli, že ešte budeme platiť stojné v servise odo dňa ako bola ukončená škodová udalosť ani o tom nás neinformoval servis v Galimex, čiže ako to nazvem čistý bordel. Informácie boli od tejto spoločnosti AIDER pre mňa užitočné a rýchle. Ochotný pomôcť. Určite tieto služby odporučím známym.