Nesúhlasím s totálnou škodou, pretože sa vozidlo dá opraviť
Označila vám poisťovňa vaše vozidlo za totálne zničené, ale veríte, že sa dá ešte opraviť a spojazdniť? Neradi by ste si kupovali iné vozidlo a chceli by ste ho naďalej využívať na pracovné i osobné účely?
Naše zmluvné servisy
Využite jeden z našich zmluvných servisov, ktorý zabezpečí kompletnú komunikáciu s poisťovateľom, za účelom prehodnotenia z totálnej škody (neekonomickej opravy) na parciálnu (ekonomickú opravu).
Výsledkom tak bude kompletná oprava vášho havarovaného vozidla, pod dohľadom technikov špecializovaných primárne na opravu havarovaných vozidiel, ktorú v plnej výške uhradí poisťovateľ.
Všetky potrebné úkony s poisťovňou vyriešime za vás a poisťovni preukážeme, že vaše vozidlo sa dá opraviť. V prípade, že už máte vozidlo v inom servise, vieme zabezpečiť aj bezplatný presun do jedného z našich zmluvných servisov a to bez ohľadu na to, v ktorej časti Slovenska sa vaše vozidlo momentálne nachádza.
-
CENA ZA KONZULTÁCIU
-
9,99 EUR
Jednorázovo Pri PZP neplatíte nič, všetko prepláca poisťovateľ
Pri havarijnom poistení si platíte iba spoluúčasť
Náhradné vozidlo počas celej doby opravy v plnej výške hradené poisťovateľom
Prevoz vozidla do jedného z našich zmluvných servisov uhrádza poisťovateľ v plnej výške
Žiadne dodatočné náklady
Kompletnú administratívu s poisťovateľom riešime za vás my
Vozidlo po oprave vám privezieme až domov, náklady s tým spojené uhrádza poisťovateľ
FAQ
-
Ako dlho trvá oprava?
Doba opravy záleží najmä od poškodenia vozidla. Zväčša sa začne opravovať do dvoch pracovných dní odo dňa pristavenia vozidla do servisu. Po zaslaní dokumentácie z vašej strany vás dokážeme informovať o predpokladanom termíne ukončenia opravy.
-
Može sa stať, že poisťovňa odmietne uhradiť náklady na opravu, prípadne nepreplatí celú opravu? Ako v takom prípade postupovať?
V prípade, ak poisťovateľ neuhradí opravu, alebo bude krátiť poistné plnenie, vymáhanie poistného plnenia prebehne na naše náklady. Vy sa tak nebudete musieť finančne spolupodieľať na nákladoch, ktoré tým vzniknú.
-
Akú mám záruku, že vozidlo bude profesionálne opravené a nevzniknú tak problémy pri prehliadke TK, EK?
Naše zmluvné servisy sú iba tie, ktoré sa špecializujú na opravy po poistných udalostiach. Oprava sa realizuje technologickými postupmi odporúčanými výrobcom vášho vozidla.
-
Kde sa nachádza váš najbližší zmluvný servis, ktorý vozidlo opraví?
Zoznam zmluvných servisov zoradených podľa krajov, nájdete na autoservis.aider.sk
-
Dokáže byť akokoľvek silno poškodené vozidlo opravené na náklady poisťovne?
Žiaľ, pokiaľ sa jedná o skutočne veľmi rozsiahlu opravu na vozidle, takéto opravy sa na náklady poisťovne realizovať nedajú. V takom prípade vám odporúčame sa zamerať radšej na kúpu rovnakého vozidla, či už ojazdeného alebo nového.
Treba však ku každému prípadu pristupovať individuálne. Pred zahájením opravy dôkladne posudzujeme stav poškodení vozidla na základe vami dodanej fotodokumentácie. Taktiež berieme do úvahy aj ďalšie faktory ako je vek vozidla, výbava, či stav najazdených kilometrov.
Bonus
Počas doby opravy vám dokážeme poskytnúť náhradné vozidlo, aby vznik poistnej udalosti mal čo najmenší dopad na váš každodenný život. Náhradné vozidlo uhrádza poisťovateľ.
Moje garancie
-
-
- Spokojnosť našich klientov je pre nás na prvom mieste. Spolupracujeme iba s overenými servismi, ktoré sa špecializujú na karosárske opravy a opravy vozidiel po havárií.
- Garancia spokojnosti s financovaním opravy:
- Okrem kvalitne prevedenej opravy je pre nás dôležitá aj vaša spokojnosť s vopred dohodnutým financovaním opravy. Za vykonané opravy na vozidle neplatíte, nakoľko sú plne kryté a hradené poisťovateľom. Každá oprava sa dôkladne zvažuje a komunikuje s poisťovateľom. Až po záväznom vyjadrení poisťovateľa, že danú opravu uhradí v plnom rozsahu sa pristúpi k oprave vozidla.
- Vieme vám tak garantovať opravu bez nutnosti vykonania úhrady. V prípade, ak si uplatňujete nároky z havarijného poistenia, uhradíte si iba spoluúčasť.
- Garancia vrátenia peňazí v prípade, že konzultácia poistnej udalosti vám neprinesie očakávaný výsledok.
- V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí, ktoré vám pošleme naspäť.
-
Aký je postup?
- Vyplňte formulár
- Pohodlne uhraďte platbu prostredníctvom služby PayPal, online platby kartou alebo bankovým prevodom
- Následne vás v priebehu dňa budeme kontaktovať a dohodneme podrobnosti opravy vozidla
Sociálne siete