Nesprávne mi stanovili hodnotu vozidla pri totálnej škode

Zdá sa vám hodnota vozidla, ktorú stanovil poisťovateľ nízka? Investovali ste do servisu svojho vozidla niekoľko stoviek alebo tisíc eur a potom došlo k totálnej škode? Kto vám teraz preplatí investované peniaze do opráv, keď je vozidlo totálne zničené? Poisťovne počítajú výšku všeobecnej hodnoty pri totálnej škode automatizovane, čo je však aj v dnešnej dobe veľmi nepresné, čím vás poisťovňa ukráti o poistné plnenie rádovo v stovkách až tisícoch EUR. To platí najmä keď máte vozidlo dovezené zo zahraničia.

Zistíme skutočnú hodnotu vášho vozidla pri totálnej škode

Zle stanovená hodnota vozidla

Obráťte sa na nás a spoločne zistíme, aká je reálna hodnota vášho vozidla.
Na každé vozidlo stanovujeme hodnotu vozidla (VŠH) individuálne, zohľadňujeme aj
Vaše investície do vozidla (napr. servisné úkony, stav pneumatík, platnosť technickej kontroly, pôvod vozidla a pod.) Vo výpočte zohľadňujeme aj mimoriadnu výbavu vozidla, doplnky, dodatočne nainštalovanú výbavu a ostatné, čím je zabezpečená presnosť výpočtu hodnoty vozidla pri totálnej škode.

Pri zistení nesprávneho stanovenia všeobecnej hodnoty vozidla zo strany poisťovne, vypracujeme všetky potrebné podklady pre začatie konania proti poisťovni a vymôžeme z poisťovne doplatok poistného plnenia, ktorý vám právom patrí.
Objednajte si telefonickú konzultáciu a my vám navrhneme spôsoby, ako poistovni preukázať, že hodnota vášho vozidla bola podstatne vyššia.

Konzultáciu pri totálnej škode už využili

  • CENA ZA KONZULTÁCIU

  • 9,99 EUR

    Za jednu udalosť

  • Dozviete sa, ako získať poistné plnenie

  • Posúdenie vášho prípadu

  • Odhad všeobecnej hodnoty vozidla

  • Obhliadka vozidla kdekoľvek v SR

  • Skutočný výpočet výšky hodnoty vozidla

  • Odmena pre nás hradená až po vymožení poistného plnenia

Objednať a konzultovať

FAQ

  • Ako dlho trvá celý proces stanovania hodnoty vozidla?

    • Zistenie, či je možný doplatok poistného plnenia, je zväčša ešte dnes
    • Približne do týždňa odo dňa doručenia fotiek vozidla a technických parametrov vozidla budeme vedieť, aká je presná hodnota vášho vozidla
    • Doplatok poistného plnenia je realizovaný do 30 dní (je to lehota poisťovne na vybavenie, stanovená zákonom). Poisťovne častokrát pošlú doplatok do 2 týždňov.
  • Do akej doby od vzniku poistnej udalosti, je možné získať doplatok?

    • 2 roky v prípade, ak vám vznikla totálna škoda a poistná udalosť bola likvidovaná z PZP vinníka
    • 4 roky v prípade, ak vám vznikla totálna škoda a poistná udalosť bola likvidovaná z vášho havarijného poistenia.
  • Vozidlo som už predal a nemám už doklady od vozidla a ani fotky. Je to problém?

    • Vo väčšine prípadov to problém nie je. Poisťovňa spravila fotodokumentáciu vozidla pri obhliadke, ktorú viem z poisťovne vyžiadať. Prípadne fotky vozidla sa dajú získať napríklad aj z kontroly originality ak bolo vozidlo dovezené zo zahraničia a pod.
  • Vozidlo som už opravil a teda nemám fotky vozidla v poškodenom stave

    • Na stanovenie všeobecnej hodnoty vozidla nie je potrebné vedieť rozsah poškodenia, ale výbavu vozidla. Totiž na stanovenie presnej VŠH vozidla vplýva výbava vozidla, stav najazdených km, motorizácia a pod. To či vozidlo bolo ľahko alebo ťažko poškodené pri poistnej udalosti, nemá vplyv na jeho všeobecnú hodnotu pred vznikom poistnej udalosti. Z uvedeného dôvodu rozsah vzniknutého poškodenia nie je rozhodujúci.

Bonus

V prípade, ak na základe telefonickej konzultácie dohodneme zastupovanie vo veci vymáhania poistného plnenia, sumu, ktorú ste nám uhradili za telefonickú konzultáciu, vám automaticky odpočítame z odmeny za zastupovanie.

Naše garancie

Vďaka našim 7 ročným skúsenostiam si dovolíme tvrdiť, že žiadna Vaša otázka nás nezaskočí a nie len že nájdeme odpoveď na Vašu otázku, ale nájdeme aj riešenie na váš problém, ktorý sa týka likvidácie poistnej udalosti.

Vďaka našim skúsenostiam si dovolíme dať garanciu vrátenia peňazí v prípade, ak by vám konzultácia nepriniesla očakávaný výsledok. V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie s nami neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí a peniaze vám pošleme naspäť.

Aký je postup?

  • Vytvorte objednávku s povinnosťou platby
  • Do mailu vám zašleme telefónne číslo, na ktorom poskytujeme konzultácie a môžete nás hneď aj kontaktovať.
  • Ak ste platbu vykonali online kartou alebo cez PayPal, nie je nutné zasielať potvrdenia. Ak ste platbu vykonali zadaním prevodu, prosíme o zaslanie potvrdenia na info@aider.sk a môžete nás kontaktovať.