Konzultácia poistných udalostí

Ako postupovať pri poistnej udalosti? Ako nahlásiť poistnú udalosť? Čo robiť, keď poisťovňa vyplatila plnenie, s ktorým nie ste spokojný? Čo keď poisťovňa zamietla poistné plnenie? Čo všetko môžete žiadať preplatiť od poisťovne? Takto by som mohol pokračovať ďalej.

Informácie k poistným udalostiam, ktoré na internete nenájdete.

Totálna škoda na vozidlePravdepodobne ste už skúšali informácie googliť, veľa je toho na internete popísaného, no všade sa informácie opakujú a nikde neviete získať odpovede na tie otázky, ktoré Vás zaujímajú?

Vaše otázky, moje odpovede

Vyskúšajte konzultáciu svojej poistnej udalosti so mnou. Či už potrebujete návod, ako postupovať pri uplatňovaní nárokov v poisťovni alebo chcete získať cenné rady, ako nespraviť chybu pri jednotlivých úkonoch, ktoré poisťovňa od Vás vyžaduje, prípadne Vám poisťovňa zamietla alebo krátila poistné plnenie a neviete ako ďalej pokračovať, využite aj Vy moje telefonické konzultácie a získajte odpovede, ktoré na internete nenájdete.

Hodiny hľadania, ktoré by ste museli investovať do vyhľadávania informácii na internete, využite radšej so svojou rodinou. O kvalite vyhľadaných informácii kdekade popísaných na internete už ani nehovorím (častokrát sú viac na škodu ako na úžitok)…

Konzultáciu poistnej udalosti už využili

  • Anna Valaštiaková

    Referencie AIDER Slovensko zena vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň, chcela by som vám p.Repčok poďakovať za Vášu pomoc. Je veľmi príjemné stretnúť sa s takýmto prístupom po každej stránke- ľudskej, odbornej aj profesionálnej. Po obhliadke môjho nabúraného auta, dala poisťovňa Generali vyjadrenie -totálna škoda a vyčíslila všh auta veľmi nízko resp. veľmi podhodnotila. Vďaka konzultáciám a cenným radám p. Repčoka sme dosiahli prehodnotenie ukončenia poistnej udalosti a následné preplatenie opravy auta. Bez týchto profesionálnych rád a maximálnej ochote pomôcť by sme dnes boli bez auta.Som rada, že na Slovensku sú ešte takýto ľudia.

    Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA

    Overiť referenciu

  • Ing. Tkac Miroslav

    Referencie AIDER Slovensko muz vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň. Po autonehode (vbehnutie zadným kolesom motorového vozidla do kanála bez poklopu, po oprave kanála Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou- ďalej BVS), som riešil túto poistnú udalosť s BVS prostredníctvom Polície/ a poisťovne KOOPERATIVA a.s. Nakoľko od podania požiadavky na riešenie mojej poistnej udalosti v marci 2018, sa mi ani BVS, ani poist. KOOPERATIVA neozvali, a zareagovali až na moje dotazovanie sa, ohľadne stavu riešenia mojej poistnej udalosti, v októbri 2018. Využil som služby AIDER SLOVENSKO, online som kontaktoval pána Juraja Repčoka, či mám nejaký nárok na prípadne % z omeškania, riešenia poistnej udalosti (8 mesiacov…). Musím pozitívne konštatovať, že AIDER Slovensko zareagovala na môj mail promptne, bez čakania, a znalosti získane ich výkladom boli a sú pre mňa zrozumiteľným know how, ako v danej situácii postupovať. Aj keď sú v momentálnom prípadne, náklady na riešenie odstupného za omeškanie väčšie, ako konečný efekt, v môj prospech. Konkurenčné stránky, na ktoré som sa paralelne obrátil, (3), ani spätne nezareagovali. Neuvediem ich menovite/konkrétne z dôvodu, že eticky to nepovažujem za vhodné/. Túto referenciu, v prospech AIDER Slovensko poskytujem dobrovoľne z vlastnej iniciatívy, vyplývajúcej z podľa mojich skúsenosti u nás (Slovensko), z nadštandardnej nezištnej právnej pomoci.

  • KONZULTÁCIA POISTNEJ UDALOSTI

  • 9,99 €

    Jednorázovo

    Neobmedzená dĺžka a počet konzultácii ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Neobmedzené dĺžky hovorov

  • Neobmedzený počet volaní ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Informácie, ktoré na internete nenájdete

  • 7 ročné skúsenosti

  • Garancia vrátenia peňazí

Objednať a konzultovať

Rýchle otázky

  • Kedy najskôr môžem konzultáciu využiť?

    Po vytvorení a odoslaní objednávky ma môžete kontaktovať na tel. čísle, ktoré Vám odošlem do e-mailu. Ak ste platbu vykonali online nie je potrebné preukazovať úhradu. Ak ste platbu vykonali bankovým prevodom, prosím o zaslanie potvrdenia o úhrade na info@aider.sk. Po prijatí e-mailu s potvrdením, Vás budem kontaktovať.

  • Ako môžem zaplatiť?

    Na výber máte 3 možnosti:

    • bankovým prevodom
    • PayPal
    • Online platba kartou
  • Čo znamená neobmedzená konzultácia 1 poistnej udalosti?

    Na základe skúsenosti viem, že likvidácia poistnej udalosti má rôzne fázy a v každej fáze likvidácie, sa Vám môžu naskytnúť otázky, ktoré by ste potrebovali mať zodpovedané. Preto sa platba za konzultáciu vzťahuje na celú poistnú udalosť a to až do jej úplného skončenia. Úplným skončením sa rozumie skončenie likvidácie s vyplatením poistného plnenia, s ktorým budete spokojný.

  • Ak nebudem spokojný, môžem požiadať o vrátenie peňazí?

    V prípade, ak nebudete spokojný s informáciami, ktoré Vám poskytnem, prípadne nebudú pre Vás prínosom, stačí mi napísať e-mail, že uvedená konzultácia nemala pre Vás žiadny prínos a peniaze Vám vrátim v plnej výške. Nezáleží či budeme spolu komunikovať jedenkrát, dvakrát, trikrát … Kedykoľvek požiadate, peniaze Vám vrátim.

    Jedinou podmienkou je uviesť, čo Vám nevyhovovalo, aby som sa vedel zlepšiť.

  • V ktoré dni a v ktorých časoch môžem konzultovať svoju udalosť?

    Konzultovať svoju poistnú udalosť je najlepšie v pracovné dni medzi 9:00 – 17:00 hod. Vo výnimočných prípadoch, ak to skutočne situácia vyžaduje, ma môžete kontaktovať aj po tomto čase. Konzultáciu si nemusíte dohadovať vopred na konkrétny čas.

    V prípade, ak budem zaneprázdnený, vždy kontaktujem zmeškaný hovor naspäť.

Bonus

V prípade, ak na základe telefonickej konzultácie dohodneme zastupovanie vo veci vymáhania poistného plnenia, sumu, ktorú ste uhradili za telefonickú konzultáciu, Vám automaticky odpočítam z odmeny za zastupovanie.

Garancia Vašej spokojnosti

Vďaka mojim 7 ročným skúsenostiam si dovolím tvrdiť, že žiadna Vaša otázka ma nezaskočí a nie len že nájdem odpoveď na Vašu otázku, ale nájdem aj riešenie na Váš problém, ktorý sa týka likvidácie poistnej udalosti.

Vďaka mojim skúsenostiam si dovolím dať garanciu vrátenia peňazí v prípade, ak by Vám konzultácia nepriniesla očakávaný výsledok. V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie so mnou neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí a peniaze Vám pošlem napäť.

Aký je postup objednania?

  • Vytvorte objednávku s povinnosťou platby
  • Do mailu Vám zašlem telefónne číslo, na ktorom poskytujem konzultácie a môžete ma hneď aj kontaktovať.
  • Ak ste platbu vykonali online kartou alebo cez PayPal, nie je mi nutné zasielať potvrdenia. Ak ste platbu vykonali zadaním prevodu, prosím zašlite mi potvrdenie na info@aider.sk a môžete ma kontaktovať.