Konzultácia poistných udalostí

Ako postupovať pri poistnej udalosti? Ako nahlásiť poistnú udalosť? Čo robiť, keď poisťovňa vyplatila plnenie, s ktorým nie ste spokojný? Čo keď poisťovňa zamietla poistné plnenie? Čo všetko môžete žiadať preplatiť od poisťovne?

Informácie k poistným udalostiam, ktoré na internete nenájdete.

Totálna škoda na vozidleSkúšali ste informácie vyhľadať online, no všade sa informácie opakovali a nevedeli ste nikde získať odpovede na otázky, ktoré vás zaujímajú? My vám poskytneme informácie, ktoré na internete nenájdete.

Vaše otázky, naše odpovede

Obráťte sa na nás a konzultujte svoju poistnú udalosť s odborníkmi. Naše konzultácie môžete využiť či už potrebujete návod, ako postupovať pri uplatňovaní nárokov v poisťovni, chcete získať cenné rady, ako nespraviť chybu pri jednotlivých úkonoch, ktoré poisťovňa od vás vyžaduje, alebo vám poisťovňa zamietla alebo krátila poistné plnenie a neviete ako ďalej pokračovať. Využite aj vy naše telefonické konzultácie a získajte odpovede, ktoré sa na internete nenachádzajú. Vyhnete sa tak informáciám, ktoré by vám mohli v konečnom dôsledku viac uškodiť ako pomôcť a navyše ušetrite aj čas.

Konzultáciu poistnej udalosti už využili:

  • Anna Valaštiaková

    Referencie AIDER Slovensko zena vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň, chcela by som vám p. Repčok poďakovať za Vašu pomoc. Je veľmi príjemné stretnúť sa s takýmto prístupom po každej stránke- ľudskej, odbornej aj profesionálnej. Po obhliadke môjho nabúraného auta, dala poisťovňa Generali vyjadrenie – totálna škoda a vyčíslila všh auta veľmi nízko resp. veľmi podhodnotila. Vďaka konzultáciám a cenným radám p. Repčoka sme dosiahli prehodnotenie ukončenia poistnej udalosti a následné preplatenie opravy auta. Bez týchto profesionálnych rád a maximálnej ochote pomôcť by sme dnes boli bez auta. Som rada, že na Slovensku sú ešte takýto ľudia.

    Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA.

    Overiť referenciu

  • Ing. Miroslav Tkáč

    Referencie AIDER Slovensko muz vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň. Po autonehode (vbehnutie zadným kolesom motorového vozidla do kanála bez poklopu, po oprave kanála Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou – ďalej BVS), som riešil túto poistnú udalosť s BVS prostredníctvom polície/ a poisťovne KOOPERATIVA a.s. Nakoľko od podania požiadavky na riešenie mojej poistnej udalosti v marci 2018, sa mi ani BVS, ani poisť. KOOPERATIVA neozvali a zareagovali až na moje dotazovanie sa, ohľadom stavu riešenia mojej poistnej udalosti, v októbri 2018. Využil som služby AIDER SLOVENSKO, online som kontaktoval pána Juraja Repčoka, či mám nejaký nárok na prípadné % z omeškania, riešenia poistnej udalosti (8 mesiacov…). Musím pozitívne konštatovať, že AIDER Slovensko zareagovala na môj mail promptne, bez čakania, a znalosti získané ich výkladom boli a sú pre mňa zrozumiteľným know how, ako v danej situácii postupovať. Aj keď sú v momentálnom prípadne, náklady na riešenie odstupného za omeškanie väčšie, ako konečný efekt, v môj prospech. Konkurenčné stránky, na ktoré som sa paralelne obrátil, (3), ani spätne nezareagovali. Neuvediem ich menovite/konkrétne z dôvodu, že eticky to nepovažujem za vhodné/. Túto referenciu, v prospech AIDER Slovensko poskytujem dobrovoľne z vlastnej iniciatívy, vyplývajúcej z podľa mojich skúsenosti u nás (Slovensko), z nadštandardnej nezištnej právnej pomoci.

  • KONZULTÁCIA POISTNEJ UDALOSTI

  • 9,99 €

    Jednorázovo

    Neobmedzená dĺžka a počet konzultácii ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Neobmedzené dĺžky hovorov

  • Neobmedzený počet volaní ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Informácie, ktoré na internete nenájdete

  • 7 ročné skúsenosti

  • Garancia vrátenia peňazí

Objednať a konzultovať

Často kladené otázky:

  • Kedy najskôr môžem konzultáciu využiť?

    Po vytvorení a odoslaní objednávky nás môžete kontaktovať na tel. čísle, ktoré vám odošleme do e-mailu. Ak ste platbu vykonali online nie je potrebné preukazovať úhradu. Ak ste platbu vykonali bankovým prevodom, prosíme o zaslanie potvrdenia o úhrade na info@aider.sk. Po prijatí e-mailu s potvrdením, vás budeme kontaktovať.

  • Ako môžem zaplatiť?

    Na výber máte 3 možnosti:

    • Bankovým prevodom
    • PayPal
    • Online platba kartou
  • Čo znamená neobmedzená konzultácia jednej poistnej udalosti?

    Na základe skúsenosti vieme, že likvidácia poistnej udalosti má rôzne fázy a v každej fáze likvidácie, sa vám môžu naskytnúť otázky, ktoré by ste potrebovali mať zodpovedané. Preto sa platba za konzultáciu vzťahuje na celú poistnú udalosť a to až do jej úplného skončenia. Úplným skončením sa rozumie skončenie likvidácie s vyplatením poistného plnenia, s ktorým budete spokojný.

  • Ak nebudem spokojný, môžem požiadať o vrátenie peňazí?

    V prípade, že nebudete spokojný s informáciami, ktoré vám poskytneme, prípadne nebudú pre vás prínosom, stačí nám napísať e-mail, že uvedená konzultácia nemala pre vás žiadny prínos a peniaze vám vrátime v plnej výške. Nezáleží koľkokrát budeme spolu komunikovať. Kedykoľvek požiadate o vrátenie peňazí vám ich vrátime.

    Jedinou podmienkou je uviesť, čo vám nevyhovovalo, aby sme sa vedeli vďaka naším klientom aj naďalej zlepšovať.

  • V ktoré dni a v ktorých časoch môžem konzultovať svoju udalosť?

    Konzultovať svoju poistnú udalosť je najlepšie v pracovné dni medzi 9:00 – 17:00 hod. Vo výnimočných prípadoch, ak to skutočne situácia vyžaduje, nás môžete kontaktovať aj po tomto čase. Konzultáciu si nemusíte dohadovať vopred na konkrétny čas.

    V prípade, ak budeme zaneprázdnení, vždy kontaktujeme zmeškaný hovor od klienta naspäť.

Bonus

V prípade, ak na základe telefonickej konzultácie dohodneme zastupovanie vo veci vymáhania poistného plnenia, sumu, ktorú ste uhradili za telefonickú konzultáciu, vám automaticky odpočítame z odmeny za zastupovanie.

Garancia vašej spokojnosti

Vďaka našim sedem ročným skúsenostiam si dovolíme tvrdiť, že žiadna vaša otázka nás nezaskočí. Nie len že nájdeme odpoveď na vašu otázku, ale aj riešenie na váš problém, ktorý sa týka likvidácie poistnej udalosti.

Vďaka naším skúsenostiam si dovolíme ponúknuť garanciu vrátenia peňazí v prípade, že by vám konzultácia nepriniesla očakávaný výsledok. V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie s nami neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí a peniaze vám pošleme späť.

Aký je postup objednania?

  • Vytvorte objednávku s povinnosťou platby
  • Do e-mailu vám zašleme telefónne číslo, na ktorom poskytujeme konzultácie a môžete nás tak hneď kontaktovať
  • Ak ste platbu vykonali online kartou alebo cez PayPal, nie je nám nutné zasielať potvrdenia. Ak ste platbu vykonali zadaním prevodu, prosím zašlite nám potvrdenie na info@aider.sk a môžete nás kontaktovať.