ALLIANZ NAHLÁSENIE POISTNEJ UDALOSTI

V tomto článku vás prevedieme nahlasovaním poistnej udalosti na vozidle v poisťovni Allianz a prezradíme vám akým chybám by ste sa mali určite vyhnúť. Zároveň prezradíme aj to, ako vám vieme pomôcť, aby vaša poistná udalosť prebehla bez problémov.

 

ONLINE ALEBO OSOBNÝ KONTAKT

V prvom kroku Allianz poisťovňa  ponúka možnosť nahlásiť poistnú udalosť buď telefonicky alebo online. Online nahlasovanie je rýchle a jednoduché. Zameriame sa však na online spôsob, keďže je v súčasnosti najobľúbenejšou voľbou.

 

  • O VÁS / DOPLNENIE OSOBNÝCH ÚDAJOV

V tomto kroku vås poisżovňa vyzve k zadaniu zåkladných údajov o poťkodenej osobe.


  • O POISTNEJ UDALOSTI

Opatrný treba začať byť v tejto časti nahlasovania poistnej udalosti. Skrýva sa tu viacero nástrah ktoré môžu mať na vašu poistnú udalosť negatívny dopad na celú likvidáciu poistnej udalosti. Cez predĺženie samotnej likvidácie, krátenie poistného plnenia, či dokonca zamietnutie poistnej udalosti.

Stačia tri kliknutia a dozviete sa čo Vám v Poisťovni nepovedia.

Sprievodca Ĺ kodou

KonzistentnosĹĽ informĂĄciĂ­


Je nevyhnutné, aby vaše informácie boli konzistentné s tými, ktoré poskytuje škodca. Je možné, že poisťovňa zaregistruje aj malé nepresnosti, prípadne nezhody vo výpovediach poškodeného a škodcu, ktoré by mohli naznačovať, že poistná udalosť sa udiala inak, ako ste popísali. Dôsledkom toho môže poistnú udalosť zamietnuť.

Položka „chcem ísť do servisu“

Ďalšou nástrahou je bod, kde si vyberáte miesto kde sa nachádza, alebo sa bude nachádzať vaše vozidlo, je tu totiž možnosť „chcem ísť do servisu“.

Måte na výber medzi dvoma moŞnosżami:

  • buď mĂ´Ĺžete zvoliĹĽ jeden z „zmluvnĂ˝ch servisov poisĹĽovne,“ ktorĂŠ vĂĄm navrhne vaĹĄa poisĹĽovňa,
  • alebo mĂ´Ĺžete sami uviesĹĽ nĂĄzov servisu, ktorĂ˝ nie je v ich zozname.

Je dôležité vedieť, že väčšina poisťovní sa snaží presmerovať svojich klientov na tieto zmluvné servisy. Ak si teda zvolíte jedno z týchto miest a neskôr sa rozhodnete zmeniť, toto rozhodnutie môže spôsobiť zdržania v procese likvidácie poistnej udalosti aj o niekoľko dní, či týždňov.

Čo by ste mali ešte vedieť?

 U nås AIDERi vieme, Şe situåcia s preplåcaním opråv v zmluvných servisoch nie je vŞdy takå jednoduchå, ako by sa mohlo zdaż.

Medzi poškodenými osobami sa často objavuje mylná predstava, že oprava vozidla v jednom zo zmluvných servisov poisťovne znamená automatické preplatenie všetkých nákladov a hladký priebeh.

V článku Aké sú nevýhody zmluvných servisov podrobne rozoberáme túto problematiku. Predtým ako sa rozhodnete zveriť svoje vozidlo do rúk zmluvného servisu, odporúčame si článok dôkladne prečítať.

Riešením pre vás môže byť napríklad oprava v našich servisoch, kde sa vyhnete problémom s likvidáciou poistnej udalosti. Samozrejmosťou u nás sú benefity ako odťah vozidla a náhradné vozidlo počas celej opravy a to bezplatne.

ZvaŞujete súdny spor s poisżovňou?

Podľa našich interných štatistík je dĺžka trvania súdneho sporu o nevyplatené poistné plnenia za rozbité čelné sklo až 616 dní (skoro 2 roky). Výdavky vynaložené na súdny spor zo strany poškodeného sú v priemere 260,05 EUR (súdny poplatok a trovy právneho zastúpenia). Ani pri uplatnení svojho nároku na súde žiaľ nemáte istotu, že súdny spor sa vám podarí vyhrať.

V prípade prehry súdneho sporu, budete musież okrem vyťťie uvedených nåkladov zaplatiż aj trovy pråvneho zastúpenia protistrany (poisżovne), ktorÊ sú v rovnakej výťke.

Ako våm vieme pomôcż ak uŞ måte sklo vymenenÊ a poisżovňa to zamietla?

Možným riešením je postúpenie (odpredanie) pohľadávky. Týmto krokom získate okamžitú finančnú kompenzáciu za nevyplatené poistné plnenie a to bez súdneho sporu a ďalších zbytočných nepríjemností.
Výhody postúpenia pohĞadåvky sú nasledovnÊ:

  • OkamĹžitĂĄ finančnĂĄ kompenzĂĄcia pre vĂĄs
     
  • Ĺ˝iadne finančnĂŠ nĂĄklady (neplatĂ­te sĂşdne trovy)
  • Ĺ˝iadne čakanie na neistĂ˝ vĂ˝sledok
  • Ĺ˝iadne riziko (vyplatĂ­me vĂĄm ĹĄkodu rovno pri podpise zmluvy)
  • Ĺ˝iadna zodpovednosĹĽ (v prĂ­pade neĂşspechu neplatĂ­te dodatočne nič)

 

Aj vašu pohľadávku odkúpime. Podmienkou je, aby vaša zamietnutá poistná udalosť, nebola staršia ako 2 roky a doručíte nám dokumenty k poistnej udalosti.
Po odkúpení pohľadávky vám v priebehu 14 dní vyplatíme dohodnutú sumu na váš účet a poistnú udalosť si už doriešime s poisťovňou na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť.

Na mieste nehody a inĂŠ miesto

V tejto fáze zisťuje poisťovňa, kde sa nachádza vaše vozidlo a či bude potrebné jeho odtiahnutie. Týmto krokom sa poistná udalosť zaeviduje a vy budete môcť sledovať priebeh jej likvidácie, všetky potrebné informácie  k sledovaniu svojej poistnej udalosti nájdete v článku tu.

V prípade ak neviete, kde na webe poisżovne Allianz  nahlåsiż svoju poistnú udalosż, môŞete vyuŞiż nasledujúci odkaz  Nahlasovanie poistnej udalosti .

 

Potrebujete poradiż ohĞadom nahlåsenia poistnej udalosti? VyuŞite konzultåciu s odborníkmi na rieťenie poistných udalostí a krok za krokom vås prevedieme jednotlivými poloŞkami nahlåsenia poistnej udalosti v Allianz. Majte istotu, Şe poisżovni nedåte príleŞitosż na kråtenie alebo zamietnutie våťho poistnÊho plnenia. My sme nahlasovali uŞ stovky poistných udalostí a vy?

 

Ak uŞ bude vaťa poistnå udalosż nahlåsenia môŞete vyuŞiż sluŞby nåťho autoservisu a bezplatne si nechaż opraviż vozidlo a zåroveň nechaż na nås dorieťenie celej poistnej udalosti s poisżovňou.

 

Zanechajte nĂĄm kontakt !

Zavolajte alebo napĂ­ĹĄte nĂĄm!

Scroll to Top