Čo všetko môžete žiadať preplatiť pri totálnej škode?
Väčšina z poškodených osôb ani len netuší, aké všetky nároky má proti poisťovni pri totálnej škode, teda čo všetko je poisťovňa povinná preplatiť. Vaše nároky proti poisťovni nie sú len vyplatenie hodnoty vozidla za účelom možnosti zakúpenia si obdobného vozidla, odťah vozidla a pod.
Vaše nároky na preplatenie sú:
- alikvotnej (nevyužitej) časti diaľničných známok (nie len SR),
- nespotrebované poistné na PZP alebo na havarijnom poistení,
- Spoluúčasť odpočítaná z poistného plnenia (pri uplatňovaní z havarijného poistenia)
- parkovacie karty vydané na vozidlo (rezidenčné parkovanie, parkovanie pre invalidov atď.),
- pri podnikateľoch napr. daň z motorových vozidiel,
- natankované PHM vo vozidle
- poplatok za emisné povolenky (najmä ak ste s vozidlom chodili do zahraničia)
- Poplatky za zabezpečenie vozidla (napr. GPS monitoring)
- Pri elektromobiloch napr. predplatné karty na dobíjanie
- Tankovacie karty a pod.
Okrem vyššie uvedených položiek, máte nárok aj na zaplatenie tzv. obstarávacích nákladov na nové vozidlo (resp. ojazdené vozidlo).
Obstarávacími nákladmi sú najmä:
- Poplatok na dopravnom inšpektoráte za vydanie evidenčných čísel
- Ekologický poplatok (poplatok vypočítaný na základe emisnej normy a výkonu motora)
- Dovoz vozidla zo zahraničia (doprava, prihlásenie vozidla na ODI a pod.)
Nedoplácajte na škodu, ktorú vám niekto iný spôsobil. Povedzte nám o svojom prípade a vymôžeme aj pre vás doplatok poistného plnenia.
Kedy je možné vymáhať doplatok poistného plnenia za tieto položky?
V zásade neexistuje žiadne obmedzenie, vyššie uvedené nároky vieme pre vás vymôcť aj keď už:
- vám poisťovňa zaslala oznámenie, že škodu bude likvidovať ako totálnu škodu
- vám poisťovňa ukončila likvidáciu poistnej udalosti, prípadne vyplatila poistné plnenie
- ste predali havarované vozidlo
- poisťovňa vám zaslala oznámenie, že z ich pohľadu považujú poistnú udalosť za vysporiadanú
Jedinou podmienkou je, aby poistná udalosť nevznikla pred viac ako 2 roky dozadu.
Máme „páky“ na to, aby poisťovňa opäť poistnú udalosť otvorila a doplatila aj takéto nároky.
Koľko vás to bude stáť?
Naša odmena je percentuálna z vymoženého poistného plnenia. To znamená, že neplatíte za posúdenie prípadu a neplatíte žiadne poplatky vopred. Ak sa nám nepodarí vymôcť poistné plnenie, nič ani platiť nebudete.
Čo je potrebné pre to urobiť?
Kontaktujte nás buď telefonicky alebo cez kontaktný formulár a ešte dnes si s vami prejdeme vašu poistnú udalosť a vypočítame vám, na aký doplatok poistného plnenia pri totálnej škode máte nárok.
Kontaktujte nás
Telefonicky
Objednávky do servisu, konzultácie poistných udalostí, náhradné vozidlá, odťahy, parkovné vozidla alebo inú požiadavku vybavte s nami telefonicky. Sme vám s dispozícii každý pracovný deň medzi 9:00 hod. - 17:00 hod. na tel. čísle +421 948 87 87 17
prípadne nám zanechajte svoje číslo a budeme vás v priebehu dňa kontaktovať my.
Kontaktný formulár
Uprednostňujete písomnú formu? Vyplňte formulár a ešte v priebehu dnešného dňa dostanete od nás odpoveď.