Nízke poistné plnenie pri totálnej škode?

Ako počítate, tak počítate, ale z vyplateného poistného plnenia za totálnu škodu si rovnaké vozidlo nedokážete kúpiť? Nahnevaný a frustrovaný prehľadávate inzertné portály a všade vidíte vozidlá za vyššiu cenu? Ako poisťovni preukázať, že spravila chybu pri výpočte všeobecnej hodnoty vášho vozidla?

Konzultácia pri totálnej škode

Totálna škoda na vozidleVyužite aj Vy konzultáciu svojej poistnej udalosti, pri ktorej Vám poisťovňa ukončila likvidáciu poistnej udalosti ako totálnu škodu. Krok po kroku Vás navedieme, ako poisťovni preukázať, že vozidlo malo vyššiu hodnotu.

Problematike výplat poistných plnení a vymáhaniu poistného plnenia z poisťovní sa venujeme už 7 rokov a vymohli sme pre svojich klientov už nie jeden doplatok poistného plnenia.

Informácie, ktoré na internete nenájdete

Pravdepodobne ste už skúšali informácie googliť, veľa je toho na internete popísaného, no všade sa informácie opakujú a nikde neviete získať odpovede na tie otázky ohľadom totálnej škody, ktoré Vás zaujímajú, prípadne neviete nájsť presný a overený postup, ako na to?

Vaše otázky, moje odpovede

Konzultujte svoju totálnu škodu s nami. Iba skúsenosti z praxe majú skutočnú hodnotu a vedia Vám priniesť doplatok poistného plnenia, za ktoré si dokážete kúpiť porovnateľné vozidlo. Získajte praxou overené informácie, rady a tipy pri totálnej škode. Poistné plnenie nespočíva iba vo všeobecnej hodnote vášho vozidla, ale aj v ďalších nárokoch, ktoré Vám reálne prinesú niekoľko stoviek EUR navyše.

Hodiny hľadania, ktoré by ste museli investovať do vyhľadávania informácii na internete, využite radšej so svojou rodinou. O kvalite vyhľadaných informácii kdekade popísaných na internete už ani nehovoríme (častokrát sú viac na škodu ako na úžitok)…

Konzultáciu pri totálnej škode už využili:

  • Anna Valaštiaková

    Referencie AIDER Slovensko zena vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň, chcela by som vám p.Repčok poďakovať za Vašu pomoc. Je veľmi príjemné stretnúť sa s takýmto prístupom po každej stránke- ľudskej, odbornej aj profesionálnej. Po obhliadke môjho nabúraného auta, dala poisťovňa Generali vyjadrenie -totálna škoda a vyčíslila všh auta veľmi nízko resp. veľmi podhodnotila. Vďaka konzultáciám a cenným radám p. Repčoka sme dosiahli prehodnotenie ukončenia poistnej udalosti a následné preplatenie opravy auta. Bez týchto profesionálnych rád a maximálnej ochote pomôcť by sme dnes boli bez auta.Som rada, že na Slovensku sú ešte takýto ľudia.

    Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA

    Overiť referenciu

  • Ing. Tkac Miroslav

    Referencie AIDER Slovensko muz vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň. Po autonehode (vbehnutie zadným kolesom motorového vozidla do kanála bez poklopu, po oprave kanála Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou- ďalej BVS), som riešil túto poistnú udalosť s BVS prostredníctvom Polície/ a poisťovne KOOPERATIVA a.s. Nakoľko od podania požiadavky na riešenie mojej poistnej udalosti v marci 2018, sa mi ani BVS, ani poist. KOOPERATIVA neozvali, a zareagovali až na moje dotazovanie sa, ohľadne stavu riešenia mojej poistnej udalosti, v októbri 2018. Využil som služby AIDER SLOVENSKO, online som kontaktoval pána Juraja Repčoka, či mám nejaký nárok na prípadne % z omeškania, riešenia poistnej udalosti (8 mesiacov…). Musím pozitívne konštatovať, že AIDER Slovensko zareagovala na môj mail promptne, bez čakania, a znalosti získane ich výkladom boli a sú pre mňa zrozumiteľným know how, ako v danej situácii postupovať. Aj keď sú v momentálnom prípadne, náklady na riešenie odstupného za omeškanie väčšie, ako konečný efekt, v môj prospech. Konkurenčné stránky, na ktoré som sa paralelne obrátil, (3), ani spätne nezareagovali. Neuvediem ich menovite/konkrétne z dôvodu, že eticky to nepovažujem za vhodné/. Túto referenciu, v prospech AIDER Slovensko poskytujem dobrovoľne z vlastnej iniciatívy, vyplývajúcej z podľa mojich skúsenosti u nás (Slovensko), z nadštandardnej nezištnej právnej pomoci.

  • KONZULTÁCIA POISTNEJ UDALOSTI

  • 9,99 €

    Jednorázovo

    Neobmedzená dĺžka a počet konzultácii ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Neobmedzené dĺžky hovorov

  • Neobmedzený počet volaní ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Informácie, ktoré na internete nenájdete

  • 7 ročné skúsenosti

  • Garancia vrátenia peňazí

Objednať a konzultovať

FAQ

  • Kedy najskôr môžem konzultáciu využiť?

    Po vytvorení a odoslaní objednávky ma môžete kontaktovať na tel. čísle, ktoré Vám bude zaslané do e-mailu. Ak ste platbu vykonali online nie je potrebné preukazovať úhradu. Ak ste platbu vykonali bankovým prevodom, prosím o zaslanie potvrdenia o úhrade na info@aider.sk. Po prijatí e-mailu s potvrdením, Vás budem kontaktovať.

  • Ako môžem zaplatiť?

    Na výber máte 3 možnosti:

    • bankovým prevodom
    • PayPal
    • Online platba kartou
  • Čo znamená neobmedzená konzultácia 1 poistnej udalosti?

    Na základe skúsenosti viem, že likvidácia poistnej udalosti má rôzne fázy a v každej fáze likvidácie, sa Vám môžu naskytnúť otázky, ktoré by ste potrebovali mať zodpovedané. Preto sa platba za konzultáciu vzťahuje na celú poistnú udalosť a to až do jej úplného skončenia. Úplným skončením sa rozumie skončenie likvidácie s vyplatením poistného plnenia, s ktorým budete spokojný.

  • Ak nebudem spokojný, môžem požiadať o vrátenie peňazí?

    V prípade, ak nebudete spokojný s informáciami, ktoré Vám poskytnem, prípadne nebudú pre Vás prínosom, stačí mi napísať e-mail, že uvedená konzultácia nemala pre Vás žiadny prínos a peniaze Vám vrátim v plnej výške. Nezáleží či budeme spolu komunikovať jedenkrát, dvakrát, trikrát … Kedykoľvek požiadate, peniaze budú vrátené.

    Jedinou podmienkou je uviesť, čo Vám nevyhovovalo, aby som sa vedel zlepšiť.

  • V ktoré dni a v ktorých časoch môžem konzultovať svoju udalosť?

    Konzultovať svoju poistnú udalosť je najlepšie v pracovné dni medzi 9:00 – 17:00 hod. Vo výnimočných prípadoch, ak to skutočne situácia vyžaduje, je možné ma kontaktovať aj po tomto čase. Konzultáciu nie je nutné si dohadovať vopred na konkrétny čas.

    V prípade, ak budem zaneprázdnený, vždy kontaktujem zmeškaný hovor naspäť.

Bonus

V prípade, ak na základe telefonickej konzultácie dohodneme zastupovanie vo veci vymáhania poistného plnenia, sumu, ktorú ste nám uhradili za telefonickú konzultáciu, vám automaticky odpočítame z odmeny za zastupovanie.

Naše garancie

Vďaka našim 7 ročným skúsenostiam si dovolíme tvrdiť, že žiadna vaša otázka nás nezaskočí a nie len že nájdeme odpoveď na vašu otázku, ale nájdeme aj riešenie na váš problém, ktorý sa týka likvidácie poistnej udalosti.

Vďaka našim skúsenostiam si dovolíme dať garanciu vrátenia peňazí v prípade, ak by vám konzultácia nepriniesla očakávaný výsledok. V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie s nami neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí a peniaze vám pošleme naspäť.

Aký je postup objednania?

  • Vytvorte objednávku s povinnosťou platby
  • Do mailu Vám zašleme telefónne číslo, na ktorom poskytujeme konzultácie a môžete nás hneď aj kontaktovať.
  • Ak ste platbu vykonali online kartou alebo cez PayPal, nie je nutné zasielať potvrdenia. Ak ste platbu vykonali zadaním prevodu, prosíme o zaslanie potvrdenia na info@aider.sk a môžete nás kontaktovať.