Nízke poistné plnenie pri totálnej škode

Ste sklamaný, že si nedokážete kúpiť z vyplateného poistného plnenia za totálnu škodu rovnaké vozidlo aké ste mali? Nahnevaný a frustrovaný prehľadávate inzertné portály a všade vidíte vozidlá za vyššiu sumu? Ako poisťovni preukázať, že spravila chybu pri výpočte všeobecnej hodnoty vášho vozidla?

Konzultácia pri totálnej škode

Totálna škoda na vozidleVyužite aj vy možnosť konzultácie ohľadom vašej poistnej udalosti, pri ktorej vám poisťovňa ukončila likvidáciu poistnej udalosti ako totálnu škodu. Krok po kroku vás navedieme, ako poisťovni preukázať, že vaše vozidlo malo vyššiu hodnotu.

Problematike výplat poistných plnení a vymáhaniu poistného plnenia z poisťovní sa venujeme už viac ako sedem rokov a vymohli sme pre svojich klientov nejeden doplatok poistného plnenia.

Informácie, ktoré na internete nenájdete

Skúšali ste už vyhľadať potrebné informácie na vlastnú päsť online? Máte pocit, že informácií je veľa, všade sa opakujú a sú nespoľahlivé? Premárnite nakoniec čas hľadaním a ani nezískate odpovede na otázky ohľadom totálnej škody, ktoré vás trápia? Nedokážete nájsť presný a overený postup ako problém vyriešiť?

Vaše otázky, naše odpovede

Konzultujte totálnu škodu s nami. Iba skúsenosti z praxe majú skutočnú hodnotu a vedia vám priniesť doplatok poistného plnenia, za ktorý si dokážete kúpiť porovnateľné vozidlo. Získajte rady a tipy pri totálnej škode a praxou overené informácie. Poistné plnenie nespočíva iba vo všeobecnej hodnote vášho vozidla, ale aj v ďalších nárokoch, ktoré vám môžu priniesť signifikantnú sumu peňazí navyše.

Hodiny, ktoré by ste museli investovať do vyhľadávania informácii na internete, využite radšej užitočnejšie.

Konzultáciu pri totálnej škode už využili:

  • Anna Valaštiaková

    Referencie AIDER Slovensko zena vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň, chcela by som vám p.Repčok poďakovať za Vašu pomoc. Je veľmi príjemné stretnúť sa s takýmto prístupom po každej stránke- ľudskej, odbornej aj profesionálnej. Po obhliadke môjho nabúraného auta, dala poisťovňa Generali vyjadrenie -totálna škoda a vyčíslila všh auta veľmi nízko resp. veľmi podhodnotila. Vďaka konzultáciám a cenným radám p. Repčoka sme dosiahli prehodnotenie ukončenia poistnej udalosti a následné preplatenie opravy auta. Bez týchto profesionálnych rád a maximálnej ochote pomôcť by sme dnes boli bez auta.Som rada, že na Slovensku sú ešte takýto ľudia.

    Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA

    Overiť referenciu

  • Ing. Miroslav Tkáč

    Referencie AIDER Slovensko muz vymáhanie poistného plnenia

    Dobrý deň. Po autonehode (vbehnutie zadným kolesom motorového vozidla do kanála bez poklopu, po oprave kanála Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou- ďalej BVS), som riešil túto poistnú udalosť s BVS prostredníctvom Polície/ a poisťovne KOOPERATIVA a.s. Nakoľko od podania požiadavky na riešenie mojej poistnej udalosti v marci 2018, sa mi ani BVS, ani poist. KOOPERATIVA neozvali, a zareagovali až na moje dotazovanie sa, ohľadne stavu riešenia mojej poistnej udalosti, v októbri 2018. Využil som služby AIDER SLOVENSKO, online som kontaktoval pána Juraja Repčoka, či mám nejaký nárok na prípadne % z omeškania, riešenia poistnej udalosti (8 mesiacov…). Musím pozitívne konštatovať, že AIDER Slovensko zareagovala na môj mail promptne, bez čakania, a znalosti získane ich výkladom boli a sú pre mňa zrozumiteľným know how, ako v danej situácii postupovať. Aj keď sú v momentálnom prípadne, náklady na riešenie odstupného za omeškanie väčšie, ako konečný efekt, v môj prospech. Konkurenčné stránky, na ktoré som sa paralelne obrátil, (3), ani spätne nezareagovali. Neuvediem ich menovite/konkrétne z dôvodu, že eticky to nepovažujem za vhodné/. Túto referenciu, v prospech AIDER Slovensko poskytujem dobrovoľne z vlastnej iniciatívy, vyplývajúcej z podľa mojich skúsenosti u nás (Slovensko), z nadštandardnej nezištnej právnej pomoci.

  • KONZULTÁCIA POISTNEJ UDALOSTI

  • 9,99 €

    Jednorázovo

    Neobmedzená dĺžka a počet konzultácii ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Neobmedzené dĺžky hovorov

  • Neobmedzený počet volaní ohľadom 1 poistnej udalosti

  • Informácie, ktoré na internete nenájdete

  • 7 ročné skúsenosti

  • Garancia vrátenia peňazí

Objednať a konzultovať

FAQ

  • Kedy najskôr môžem konzultáciu využiť?

    Po vytvorení a odoslaní objednávky nás môžete kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré vám bude zaslané do e-mailu. Ak ste platbu vykonali online, nie je potrebné preukazovať úhradu. Ak ste platbu vykonali bankovým prevodom, je potrebné zaslať potvrdenie o úhrade na info@aider.sk. Po prijatí e-mailu s potvrdením vás budeme kontaktovať.

  • Ako môžem zaplatiť?

    Na výber máte 3 možnosti:

    • bankový prevod
    • PayPal
    • online platba kartou
  • Čo znamená neobmedzená konzultácia jednej poistnej udalosti?

    Na základe skúsenosti vieme, že likvidácia poistnej udalosti má rôzne fázy a v každej fáze likvidácie, sa vám môžu naskytnúť otázky, ktoré by ste potrebovali mať zodpovedané. Platba za konzultáciu sa tak vzťahuje na celú poistnú udalosť, a to až do jej úplného skončenia. Úplným skončením sa rozumie skončenie likvidácie s vyplatením poistného plnenia, s ktorým budete spokojný.

  • Ak nebudem spokojný, môžem požiadať o vrátenie peňazí?

    V prípade, ak nebudete spokojný s informáciami, ktoré vám poskytnem, prípadne nebudú pre vás prínosom, stačí mi napísať e-mail, že daná konzultácia nemala pre vás dostatočný prínos a peniaze vám vrátime v plnej sume.

    Jedinou podmienkou je uviesť, čo vám nevyhovovalo, aby sme mohli naše služby naďalej zdokonalovať.

  • V ktoré dni a v ktorých časoch môžem konzultovať svoju udalosť?

    Konzultovať svoju poistnú udalosť je najlepšie v pracovné dni medzi 9:00 – 17:00 hod. Vo výnimočných prípadoch, je nás možné kontaktovať aj mimo stanoveného času. Konzultáciu nie je nutné si vopred dohadovať na konkrétny čas.

    V prípade, ak sa nedovoláte, budeme vás spätne kontaktovať.

Bonus

V prípade, ak na základe telefonickej konzultácie sa dohodneme na zastupovaní vo veci vymáhania poistného plnenia, sumu, ktorú ste nám uhradili za telefonickú konzultáciu, vám automaticky odpočítame z odmeny za zastupovanie.

Naše garancie

Vďaka našim niekoľkoročným skúsenostiam si dovolíme tvrdiť, že žiadna vaša otázka nás nezaskočí. Nie len že nájdeme odpoveď na vašu otázku, ale aj riešenie na váš problém, ktorý sa týka likvidácie poistnej udalosti.

Taktiež si dovolíme ponúknuť garanciu vrátenia peňazí v prípade, že by vám konzultácia nepriniesla očakávaný výsledok. V prípade, ak by ste počas celého riešenia poistnej udalosti a konzultácie s nami neboli spokojný, stačí požiadať o vrátenie peňazí a my vám ich vrátime.

Aký je postup objednania?

  • Vytvorte objednávku s povinnosťou platby
  • Na e-mail vám zašleme telefónne číslo, na ktorom poskytujeme konzultácie a môžete nás následne kontaktovať
  • Ak ste platbu vykonali zadaním prevodu, je nutné zaslať potvrdenie o úhrade na info@aider.sk (ak ste platbu vykonali online kartou alebo cez PayPal, nie je nutné zasielať potvrdenie)